Følg

Påminnelse: Planlagt backup ikke kjørt

Dersom du får denne meldingen betyr det at planlagt backup ikke har blitt kjørt som planlagt. Det kan være flere grunner til dette.

1. Datamaskin/server har ikke vært påslått. (Maskin må være på eller i standby modus).

2. Maskinen kan ha vært midlertidig uten Internett forbindelse.

3. Det kan ha vært en midlertidig feil med backupserver eller nettverk hos oss.

Før man gjør videre feilsøking anbefaler vi å kjøre en manuell backup på klinten (åpne bacupklienten og trykk på "backup" knappen oppe til venstre). Dersom man ønsker å feilsøke mer detaljert gjør man følgende.

1. Gå til:

Proff klient: C:\Documents and Settings\administrator\.obm\log\Scheduler\debug.log

Standard klient: C:\Documents and Settings\administrator\.acb\log\Scheduler\debug.log

Her ser du detaljert informasjon om programmet som skal sette igang automatisk backup. Dersom denne ikke er oppdatert de siste 10 minuttene betyr det at servicen har stoppet. Man må da starte denne service på nytt: Telsys Online Backup Scheduler


Var denne artikkelen nyttig?
0 av 0 syntes dette var nyttig
Har du flere spørsmål? Send oss en henvendelse

Kommentarer

Levert av Zendesk